Adfly money maker

Tuesday 22 January 2013

Victory Fitness

Hari ni mau kongsi sikit la my experience with Victory Fitness centre yg ada dekat dengan Setiawangsa..

For first day,ayem really eksaited...push my self over limit..patut jadi 1jam training session jadi 30 minit ja...


After listening to the instructor over there(John) and Miss Julie..aku pun buat la eksesais kardio dgn kemampuan aku sahaja..

Sekarang da masuk minggu ke 3 aku kat tempat ni..aku mula rasa perubahan ketara..terutama pada bahagian tangan aku..berat tak turun2 gak..adehhh

Then Miss Julie said this to me..If you want to lose weight..join our classes at 7.30 to 8.30...sekali masuk je..peluh merambu2 keluar..gila penat..nmpk sangat aku xcukup fit..

FYI..this centre is private gym..so setiap slot tu selama sejam anda yg punya..dia ada 3 jenis harga...2 harga ahli dan satu harga bukan ahli.


Price for Member :-
Gym with Instructor =RM200

Gym without Instructor =RM150

Price for Non-Member
RM 25 perday

memandangkan aku ni baru nk berjinak2..so aku amek la dgn instructor..memang berbaloi..nmpk perubahan

maklumat lanjut sila la lawati gym ni..ni link ke fb gym ni

Victory Fitness Gym

so selamat menguruskan badan~~




No comments:

Post a Comment