Adfly money maker

Monday 2 December 2013

#NAAD #220591

               Hampir 9 bulan kita berpisah..secara jujurnya aku masih rindu padamu...aku takut...dan segan...tambahan dengan ego diriku yang tinggi menggunung...kau merupakan pelajar terbaik dalam bidang kau...aku pula....sighhh...secara jujur..aku ikhlas ingin jadikan kau sebagai isteri...tetapi aku tahu...itu bukan kerja yang senang dgn diriku yang gagal ini...amatlah mustahil bagi ku untuk memperisterikan mu...

               Untuk pengetahuan kau,aku xpernah lepas dari perkembangan2 cerita kau...sungguh menarik..sejak kebelakangan ini..kau agak sibuk dgn poster fyp..aku lihat kau gembira bersama rakan2...aku juga tumpang gembira...baru2 ini kau sudah ada calon pengganti untuk diri ku...aku terkejut..pada masa yang sama aku juga gembira bagi pihak kau...lelaki itu lebih baik dari aku..dan kau berhak memiliki yang terbaik...aku doakan kebahagian kamu berdua hingga ke anak cucu...

               Apa pula perkembangan diri ku?sekarang ini aku masih lagi suck dalam multi tasking...currently pursuing B full license...kereta kuning itu suda lama aku xguna...kerana di dalamnya penuh memori suka duka kita bersama...fyi..aku jarang berada di Malaysia...





I still love you,#mama...#NAAD...

No comments:

Post a Comment